GARANTİ VE İNCELEME SÜREÇLERİ

SALOMON ürününü satın aldığınız için teşekkür ederiz.
SALOMON, ürünlerini dünya çapındaki yetkili SALOMON distribütörleri ve perakendecileri ağı aracılığıyla dağıtır.
SALOMON ve SALOMON yetkili satıcıları tarafından sunulan tüm SALOMON garanti politikası ayrıntılarını aşağıda bulabilirsiniz.

Bu garanti, SALOMON'un ürünün o ülkede satışa sunulmasını amaçlaması şartıyla, yalnızca ürünün asıl alıcı tarafından satın alındığı ülkede geçerlidir ve uygulanabilir. Tüm garanti süreçleri, satıcınız/satın aldığınız yer aracılığıyla gerçekleştirilir. Ürününüzü salomon.com.tr ve Salomon mağazasından satın aldıysanız talebinizi websitesi üzerinden veya [email protected] mail adresi üzerinden iletebilirsiniz. Ürün yetkili satış noktaları aracılığıyla satın alındıysa, garanti sürecini başlatmak için satın aldığınız firma ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Tüm garanti taleplerinde fatura ibrazı gereklidir.

I. Sınırlı Garanti

SALOMON bu garantiyi SALOMON ürünlerini SALOMON'dan veya yetkili satıcılarından birinden satın alan tüketicilere sağlar. SALOMON, aşağıda tanımlanan Garanti Süresi boyunca tüm yeni Ürünlerin imalat veya malzeme kusurlarından arınmış olduğunu garanti eder. Bu garanti, yalnızca Garanti Süresi içinde keşfedilen kusurlar için geçerlidir ve yalnızca ürünü ilk satın alan kişiyi kapsar. SALOMON, Ürünlerin tanımlarını ve özelliklerini karşılamasını sağlamak için tüm makul özeni gösterecektir, ancak satın aldığınız ürünlerin kendi kullanım amacınıza göre tasarlandığından emin olmak sizin sorumluluğunuzdadır.

Bu garanti, SALOMON'un ürünün o ülkede satışa sunulmasını amaçlamış olması koşuluyla, yalnızca ürünün asıl alıcı tarafından satın alındığı ülkede geçerlidir ve uygulanabilir. Ülkeye bağlı olarak, ilgili mevzuata göre özel ve değişken garantiler geçerli olabilir; bu tür garantilerin yürürlükteki yasalarca hariç tutulamayacağı veya sınırlandırılamayacağı ölçüde, bu garanti politikasındaki hiçbir şey bu yasal hükümleri dışlamaz veya sınırlamaz.

Garanti Süresi

Garanti Süresi, Ürünün asıl alıcı tarafından perakende olarak satın alındığı tarihte başlar. Tüm ürünler için garanti süresi 2(iki) yıldır.

II. Koşullar ve Kısıtlamalar

1. Sınırlı garanti: aşağıdakileri kapsamaz.

a) Ürünün normal aşınması ve yıpranması
b) Ürünün nakliyesinden (SALOMON'dan alıcıya ilk teslimat dışında) veya depolanmasından kaynaklanan kusurlar.
c) Uygunsuz kullanım, depolama veya yetersiz bakımdan kaynaklanan kusurlar veya hasarlar.
d) Ürünün kullanım kılavuzundaki talimatlara uyulmamasından kaynaklanan hasarlar.
e) Üründe yapılan değişikliklerden kaynaklanan hasarlar.
f) Burulma, sıkıştırma, düşme, anormal bir darbe veya SALOMON'un makul kontrolü altında olmayan diğer eylemler nedeniyle keskin veya sert cisimler veya nesnelerden kaynaklanan herhangi bir darbe.

2. Bu sınırlı garanti aşağıdaki durumlarda geçerli değildir.

a. Ürün, SALOMON veya yetkili bir SALOMON satıcısı dışında herhangi bir kişi veya kuruluş tarafından değiştirilmiş veya onarılmıştır.
b. Ürün, yetkisiz yedek parçalarla onarılmıştır.
c. Ürün seri numarası kaldırılmış, silinmiş, değiştirilmiş veya okunaksız hale getirilmiş.
d. Ürünü satın alan kişi ile garanti talebinde bulunan kişilerin farklı olması.
e. Garanti talebinde bulunan kişinin fatura fiş vb. ibraz edememesi.

III. Garanti Uygulaması

Tüm garanti talepleri için lütfen ürünü ve satın alma belgesini ürünü satın aldığınız yetkili satıcısına gönderin veya ürünü SALOMON mağazasından veya www.salomon.com.tr'den satın aldıysanız, lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR