{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

İade

Ürün iade istekleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.


Salomon.com.tr'den alınan ürünler için, yalnızca online mağazamızdan iade işlemi gerçekleşmektedir. 

Değişim işlemi yapılmamaktadır. Ürünü gönderirken lütfen faturanın ön yüzünde yer alan ilgili alanları doldurmayı unutmayınız.

Salomon.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünler için Salomon mağazamızda değişim işlemi yapabilirsiniz. Online alışverişleriniz için mağazalarımızda ücret iadesi yapılamamaktadır. İade edilecek ürün, tarafınıza mail olarak gönderilen fatura ile fatura alt kısmında mevcut olan iade formuna iade sebebi doldurularak gönderilmelidir. 

Fatura olmaması durumunda tarafınıza gönderilen sevk irsaliyesi ile de gönderim yapabilirsiniz. İrsaliye üzerine ürün ile ilgili talebinizi açık bir şekilde yazmanız yeterli olacaktır.

Ürün tarafınıza teslim edildikten sonra 14 iş gün içerisinde iade için tarafımıza gönderebilirsiniz.

İade siparişinize ait ödemeniz, gönderiniz tarafımıza teslim edildiği tarihten itibaren en fazla 7 iş günü içerisinde yapılacaktır. Geri ödeme konusunda bilgi almak için info@oco.com.tr numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya salomon.com.tr web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “Mesajlarım” başlığını kullanabilirsiniz.

İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku ve iz bırakacak bir deodorant olmaması gereklidir.İç giyim ürünlerinde ilgili kanun ve yönetmelik hükümleri gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünlere bakmak ve denemek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ile gönderilmesi gerekmektedir.İade edilen ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajlarında, etiketli, eksiksiz (aksesuar, kemer v.b. parçaları ile) olarak iade edilmesi gereklidir. Ayakkabılar orjinal kutuları ile gönderilmeli, kutu üzerinde herhangi bir yapışkanlı madde (bant,kargo etiketi vb.) bulunmamalıdır. Bu kriterlere uygun olmayan gönderilerin iadesi kabul edilmemektedir.Kampanya dahilinde satın alınan ürünlerde iade talep edilmesi durumunda kampanya içerisinde bulunan ürünlerin tamamının iade edilmesi gerekmektedir.İade etmek istediğiniz ürünü faturanız ile beraber en yakın UPS Kargo ofisine bırakabilir ya da 444 00 66 UPS Müşteri Hizmetlerini arayıp kurye talep edebilirsiniz.Tarafımıza göndereceğiniz iadelerde ürünleri firmamıza yollamanızdan doğan kargo ücreti iadenin UPS Kargo aracılığı ile yapılması şartı ile firmamıza aittir. Diğer kargo firmalarından yapılacak iadelerin gönderim ücreti, müşteriye aittir.